Hej hej

Hej alla!
Någon mer som cyklar på vintern! Utan dubb däck alltså! Jag cyklar illa fall utan dubb däck på vintern,
lite utmaningar lär mna ju ha eller hur då. Jag cyklade en mil i går så jag har jätte jätte ont i mina ben, men för mig är igentligen 1 mil ingenting men har typ inte tränat något i vinter så,så är det, jag går i skola i Malung och bor i Tyngsjö, jag har 5 mil till skolan jag går upp klockan 6 varje dag! Och kommer hem halv 5 då det är mörkt nu för tiden men det börjar bli lite jusare illa fall. Min buss går 5 över halv fyra från skolan, och jag slutar kvart i 3 så jag får vänta ett tag men jag är van så det går väll ann.Jag ska skriva lite mer om mig själv senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0