Gårdsälgen!:)

  Gårdsälgen!

Förra sommaren på mitt sommar lov år 2009 så var den här älgen hemma hos mig, ganska ofta kom han tag men sen försvann han, men sen kom det en  yngre älg men då hade jag inte kamran med ut tyvärr men jag coh min kompis skulle tälta, vi hade precis ätit kvälls mat och då får vi syn på älgen på åkern.Jag går ut och Anna min kompis går också ut! Jag gick och kolla om han stog kvar, jo då minnsan ha nstog på samma plet, jag smög mig fram men han var inte alls rädd han bara stog bara och kollade på mig, jag gick ännu lite närmare jag va ungefär 10-20 meter ifrån älgen, men tillsist kom jag lite för nära och då vart han rädd och sprang iväg in i skogen tillbaka.Kallar han för Älgen.

INGEN PÅHITTADE HISTORIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0